Bu yazımızda Ivern şampiyonunun sözlerini paylaşacağız.Sizin de bildiğiniz sözler varsa yorum kısmından paylaşabilirsiniz.İyi eğlenceler dileriz…

***Arı gibi sokarım.

***Uyan.

***Şu güzelliğe bak.

***Daha yeşil bir yol seç.

***Burda ağaç konuşuyor.

***Ne ekersen onu biçersin.

***Şimdi dalıma bastın.

***Sıkma canını.

***İnan bana bu iyi gelecek.

***Yapraklarını dökücem.

***Her tomurcuk kendiliğinden açmaz çiçeğim.

***Aah geçen bunu başkasında da görmüştüm sağolasın.

***Üzerimde yeşerecek gibi görünüyor.

***Bunu seneye de giyebilirmiyim.

***Al sana İvern’den sulu bir elma.Nasıl yaptığımı sorma.

***Yaşa ki kitabını bitiresin.

***Beni tanıyosun kayacıl.

***Tehlike kol geziyor kayacıl.

***Dostum Daisy ile tanış.

***Daisy çak bi beşlik.

***Daisy ver bi yaprak.

***Belki yeni arkadaşlar buluruz.

***Hem keyifli hem dikkatli olabiliriz.

***Artık beni gördüklerinde onları görücem.

***Söz sonra oynıcaz.

***Beni tanıyorsunuz kurtlar.

*Senin iraden benim ellerim.

*Sert vur.

*Nabızları hızlanıyor.

*Endişelenme bu işi sonuna kadar götürücem.

*Şüpheye yer yok.

*Ekkoo.

*Ekoo.

*Kör olmak kokuşmuş bir rakip karşısında avantaj olabilir.

*Bugün zaferi hak etmedim.

*Beceri olmadan güç anlamsızdır.

Sizin de bildiğiniz lee sin sözleri varsa yoruma yazabilirsiniz.Teşekkürler.

***Ha pençe ha mızrak sonun aynı olacak.

***Hmm korkunun enfes tadı.

***Uygar olanları avlayacağız.

***Bu evcil kedilere gerçek pençeyi tattırıcam.

***Yabani olan korku bilmez.

***Çiftleşme mevsiminde olduğumuzun farkındamısın.

***Sana rehberlik edicem.

***Bırak beni ben götüreyim.

***Av peşinde.

***Medeniyet dediğin bu mu.

***Gel pisi pisi.

***İç güdülerim bana rehberlik ediyor.